سال انتشار: ۱۳۸۳

محل انتشار: دهمین کنفرانس سالانه انجمن کامپیوتر ایران

تعداد صفحات: ۹

نویسنده(ها):

سیدابراهیم ابطحی – دانشگاه صنعتی شریف دانشکده مهندسی کامپیوتر

چکیده:

برای حفظ و افزایش کیفیت دوره های آموزش های دانشگاهی چاره ای جز استفاده از فراروشهای علمی در تولید طرح درسها و درس افزارهای آموزشی این دوره ها وجود ندارد گامهای اولیه در این زمینه فراهم سازی شرایط استفاده از روش و الگو در تولید این محصولات آموزشی است دراین مقاله ازطریق پیشنهاد زنجیره های درسی مناسب برای دوره کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعاتی تلاش گردیده است زمینه های لازم برای تولید طرح درسها و درس افزارهای آموزشی این رشته فراهم گردد مقدمات این بررسی تحلیل و نقد وضع موجود ترسیم شرایط آتی و گذار برای دستیابی به وضعیتی است که طی آن مقدمات ارایه یک آموزش هدفمند و ارزیابی پذیر در آموزش دانشگاهی فناوری اطلاعات فراهم شود.