سال انتشار: ۱۳۸۶

محل انتشار: اولین کنفرانس بین المللی شهرداری الکترونیکی

تعداد صفحات: ۳

نویسنده(ها):

افشین حیدری شلمانی – لیسانس مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار، شرکت مشانیر مدیریت و خدمات م
محمدمهدی منوچهری کیان – لیسانس مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار ، سرپرست پشتیبانی نرم افزاری س
اشکان جمشیدوند – لیسانس مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار مدیر پروژه سیستم های خاص حوزه

چکیده:

با توجه به رشد روز افزون صنعت ICT در اجرای هدف دولت الکترونیک ، طراحی یک سیستم جامع مدیریت، کنترل وبهینه سازی مراجعات روزمره هموطنان در سازمانهای بزرگ منجمله شهرداری ها می تواند گام موثری در جهت اهداف عالیه دولت محترم و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد. از این روش در این مقاله سیستم رهگیری و تکریم ارباب رجوع در راستای جامعه اطلاعاتی و افزایش رفاه شهروندی ارائه گردیده است. که با اجرای ا ین روش، اطلاعاتی همچون نوع خدمت ارائه شده، مدت زمان توقف در صف، تعداد مراجعه و … در یک بانک اطلاعاتی جامع نگهداری شده و با تجزیه و تحلیل این اطلاعات پارامترهای همچون مدیریت زمان، روش های خدمت رسانی به مراجعه کنندگان، طرح تکریم ارباب رجوع و … بهبود خواهد یافت.