سال انتشار: ۱۳۸۵

محل انتشار: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی

تعداد صفحات: ۱۶

نویسنده(ها):

محمود محمدیان – استادیار دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی
سیدمحمدرضا ناصرزاده – دانشجو کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه تهران
طاها منصوری – دانشجو کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه علامه طباطبائی

چکیده:

مقاله حاضر پس از بیان مختصری در خصوص نقشه های شناختی فازی به عنوان روش تسهیل کننده تصمیم، به کاربرد آن در صنعت بانکداری به عنوان یکی از بازیگران اساسی حیطه اقتصاد پرداخته است . مساله مورد بررسی این مقاله شبیه سازی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان از خدمات بانکی است که در محیط رقابتی و مشتری سالار امروزی نه تنها یک ابزار رقابتی بلکه یک نیاز رقابتی است . نقشه فازی ارائه شده که از نظرات کارکنان بانک ملت حاصل شده است، می تواند در خصوص مسائل دیگر در این زمینه نیز کارایی داشته باشد .