سال انتشار: ۱۳۸۶

محل انتشار: سومین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش

تعداد صفحات: ۸

نویسنده(ها):

هادی خسروی فارسانی – ایران ، صفهان ، دانشگاه اصفهان ، گروه کامپیوتر
محمد علی نعمت بخش – ایران ، اصفهان ، گروه کامپیوتر

چکیده:

وجود حجم عظیم اطلاعات و عدم شناخت مشتری ، کاربر را در یافتن اطلاعات مورد نیاز در کاتابوگ الکترونیکی با چالش -هایی همراه کرده است . ارائه اطلاعات شخصی شده. تنها راه حل چالش ذکر شده است که این مهم ، مستلزم توسعه تکنیک های فیلتر کردن اطلاعات است . یکی از روش های فیلتر کردن اطلاعات استفاده از الگوریتم های پیشنهاد دهنده است که در این مقاله ، الگوریتمی کارا برای آن ارائه خواهد شد. الگوریتم طراحی شده کاربران و محصولات را به منظور کاهش محاسبات برای پیشنهاد N محصول ، دسته بندی می کند . این الگوریتم ، مشکل شروع اولیه ندارد و ارزیابی های صورت گرفته ، نشان از بالا بودن دو پارامتر دقت و درصد پوشش این الگوریتم است .