مقاله شناسايي عوامل موثر بر ايجاد “اعتماد” در مشتريان کليدي بانک: مشتريان کليدي بانک کارآفرين در شهر تهران که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان ۱۳۸۸ در پژوهش هاي مديريت در ايران (مدرس علوم انساني) از صفحه ۶۱ تا ۷۶ منتشر شده است.
نام: شناسايي عوامل موثر بر ايجاد “اعتماد” در مشتريان کليدي بانک: مشتريان کليدي بانک کارآفرين در شهر تهران
این مقاله دارای ۱۶ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله اعتماد
مقاله بازاريابي اعتمادي
مقاله مشتريان کليدي
مقاله نماينده امين مشتري

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: اميرشاهي ميراحمد
جناب آقای / سرکار خانم: سياه تيري ويدا
جناب آقای / سرکار خانم: روان بد فريبا

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
صنعت بانکداري به خصوص در بخش بانکداري کوچک و متوسط در تمام دنيا به کسب و کاري کاملا رقابتي تبديل شده است. با توجه به اينکه محصولات اصلي و واقعي ارايه شده به مشتريان در همه بانک ها کما بيش همسان هستند، نياز شديد به متمايز سازي از رقبا اجتناب ناپذير است. يکي از روش هايي که بانک ها مي توانند به اين هدف دست پيدا کنند، قوت بخشيدن به ارتباط بلند مدت با مشتريان کليدي و استفاده از جلب اعتماد مشتريان است. در اين پژوهش کاربردي پيمايشي، نظرات ۳۰۴ مشتري کليدي بانک کارآفرين در مورد عوامل موثر بر افزايش اعتماد آنها نسبت به بانک منظور گردآوري شد. آن گاه، بر اساس داده هاي جمع آوري شده و با استفاده از روش تحليل عاملي اکتشافي، اقدام به طراحي مدل “عوامل موثر بر افزايش اعتماد” مشتريان کليدي بانک مزبور شد.
نتايج نهايي حاصل از تحليل عاملي داده ها موجب شناسايي و اولويت بندي ۱۰ عامل شد که ارايه مشاوره هاي مفيد، کارکنان، به منزله سازمان، ارايه خدمات مکمل، شهرت و اعتبار سازمان در ذهن مشتريان، آمادگي براي پاسخگويي به مشتريان، فن آوري ها و فرايند هاي سازمان تجارب قبلي مشتريان برقراري ارتباط صميمانه با مشتريان، انعطاف پذيري در ارايه خدمات و رسيدگي به شکايت ها.