مقاله شناسايي و رتبه بندي مهم ترين عوامل موثر بر وفاداري مشتريان، با استفاده از روش هاي تصميم گيري چند معياره که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان ۱۳۸۸ در چشم انداز مديريت بازرگاني (چشم انداز مديريت (پيام مديريت)) از صفحه ۱۷۷ تا ۱۹۱ منتشر شده است.
نام: شناسايي و رتبه بندي مهم ترين عوامل موثر بر وفاداري مشتريان، با استفاده از روش هاي تصميم گيري چند معياره
این مقاله دارای ۱۵ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله رضايت
مقاله وفاداري
مقاله معيارهاي وفاداري مبتني بر نگرش
مقاله معيارهاي وفاداري مبتني بر رفتار
مقاله روش هاي تصميم گيري چند معياره

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: خورشيدي غلامحسين
جناب آقای / سرکار خانم: كاردگر محمدجواد

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله: