سال انتشار: ۱۳۸۷

محل انتشار: پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات

تعداد صفحات: ۲۱

نویسنده(ها):

احمدعلی یزدان پناه – عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی

چکیده:

توسعه روزافزون تجارت الکترونیکی در بسیاری از کشورها موجب رشد اساسی در خدمات مبتنی بر اینترنت هم در کسب و کارهای اینترنتی محض و هم در شرکتهای سنتی که بخشی از خدمات را به صورت آنلاین ارایه میکنند گردیده است چالش اصلی این است که شرکت ها چگونه کیفیت این خدمات را که یکی از جنبه های اساسی رضایت مشتری است مدیریت می کنند دراین مقاله برای شناسایی عوامل کیفیت خدمات آن لاین ( وب سایت) با بررسی مدلهای گوناگون کسب و کار های الکترونیکی متغیرهای کیفیت را جمع آوری کرده ایم در نهایت با هدف ارایه پیشنهادات اجرایی در جهت بهبود هرچه بیشتر و بهتر وب سایت، ضمن بیان تعاریف و ویژگی های خدمات در بخش سنتی و آنلاین، به تشریح مدلها و ابعاد کیفیت خدمات در بخش سنتی و آنلاین پرداخته شده است.