سال انتشار: ۱۳۸۶

محل انتشار: اولین کنفرانس بین المللی شهرداری الکترونیکی

تعداد صفحات: ۶

نویسنده(ها):

آریا امینی علوی – مهندسی کامپیوپر، لیسانس و دانشجوی فوق لیسانس نرم افزار توسعه دهنده
حامد شایان –
قاسم قاری زاده –
محسن شفیعی –

چکیده:

استفاده از فناوری نوین اطلاعات و ارتباطات در سازمان شهرداری به عنوان سازمانی خدمت رسان منجر به ایجاد ساختاری جامع، متمرکز و مطمئن در سازمان شهرداری به منظور ارائه خدمات شهری خواهد بود. خدمات شهری شامل براورد کردن تمام نیازهای افراد حاضر در شهر در حیطه ی تامین نیاز به سرویس های شهری و افزایش رفاه شهروندی میباشد. دریافت دارنده سرویس های شهری از یک طرفشهروندان شهر و از طرف دیگر گردشگرانی هستند که وارد شهر می شوند. ما در اینمقاله سعی داریم متوجه خدمات شهرداری الکترونیکی به گردشگران شهری باشیم و ابعادگوناگون اینخدمت رسانی را تحت سیستم جامع پرتال شهری و کارت هوشمند گردشگری تشریح کنیم.