مقاله صادرات در صنعت پلاستيک با استفاده از شيوه هاي بازاريابي بين الملل که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار ۱۳۸۷ در چشم انداز مديريت بازرگاني (چشم انداز مديريت (پيام مديريت)) از صفحه ۱۱۹ تا ۱۴۴ منتشر شده است.
نام: صادرات در صنعت پلاستيک با استفاده از شيوه هاي بازاريابي بين الملل
این مقاله دارای ۲۶ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله صادرات
مقاله توسعه صادرات
مقاله صنعت پلاستيک
مقاله بازاريابي بين الملل

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: احمدي پرويز
جناب آقای / سرکار خانم: كردنائيج اسداله
جناب آقای / سرکار خانم: ميرشريفي فاطمه السادات

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
پژوهش حاضر، با هدف کلي ارايه راهکارهاي بهبود و توسعه صادرات در صنعت پلاستيک انجام شده است. در اين پژوهش ابتدا به بررسي وضع موجود صادرات در صنعت پلاستيک در تاريخ تدوين آن، سپس شناسايي عوامل موثر بر صادرات در اين صنعت، آنگاه به بررسي ميزان تاثير قوانين تجاري و بازرگاني در صادرات صنعت پلاستيک و در نهايت به ارايه پيشنهادهايي جهت بهبود و توسعه صادرات در اين صنعت به توليدکنندگان، صادرکنندگان و… جهت بکارگيري درتصميم گيري هاي آتي به عنوان بخشي از صادرات غيرنفتي کشور و سنجش ميزان اثرگذاري عوامل موردنظر اين تحقيق بر صادرات در صنعت پلاستيک پرداخته شده است.