مقاله طراحي مدل ارتباطات يکپارچه بازاريابي فازي (مطالعه موردي: صنعت توليد تجهيزات پزشکي و ورزشي) که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان ۱۳۸۷ در چشم انداز مديريت بازرگاني (چشم انداز مديريت (پيام مديريت)) از صفحه ۸۹ تا ۱۳۷ منتشر شده است.
نام: طراحي مدل ارتباطات يکپارچه بازاريابي فازي (مطالعه موردي: صنعت توليد تجهيزات پزشکي و ورزشي)
این مقاله دارای ۴۹ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله راهبرد توليد
مقاله صنعت فناوري اطلاعات
مقاله مطالعه تطبيقي

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: رضواني مهران
جناب آقای / سرکار خانم: خدادادحسيني سيدحميد

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
بررسي پيشينه تحقيقات انجام گرفته حاکي از آن ست که عناصر تشکيل دهنده اجزاي مدل يکپارچه ارتباطات بازاريابي در قالب آميخته ترفيع عمدتا داراي ماهيتي تصادفي، پويا، مبهم، نادقيق، کيفي و يا نامشهود بوده و فهم آنها نيازمند بهره گيري از رويکردهايي است که با ماهيت ذاتي اين نوع متغيرها سنخيت و همخواني داشته باشد. در اين مطالعه با بکارگيري رويکرد فازي در مدلسازي، اتکا به داده هاي واقعي عملکرد و تحليل آرا خبرگان در راستاي تحقق اهداف توسعه اي بنگاه؛ نارسايي هاي موجود در مطالعات گذشته تا اندازه زيادي مرتفع شده و رضايت مندي بيشتري در تحقق اهداف بازاريابي و فعاليت هاي ارتباطاتي و ترفيعي بنگاه حاصل شده است. ضمنا از عواملي همچون منحني عمر محصولات بنگاه، راهبردهاي بازاريابي، بودجه فعاليت هاي ترفيعي و ماهيت رقابت و صنعت به عنوان سازه هاي کليدي جهت طراحي الگوي کارآمد ارتباطات بازاريابي بهره گرفته شده است.