سال انتشار: ۱۳۸۹

محل انتشار: اولین همایش ملی مدیریت

تعداد صفحات: ۱۴

نویسنده(ها):

الهه طاهری – یزد بلوار دانشجوی موسسه اموز ش عالی جهاد دانشگاهی یزد
ریحانه طاهری – یزد بلوار ولیعصر کوچه ۳۸ پلاک۲۴
علیرضا ارسلان – یزد موسسه آموزش عالی جها ددانشگاهی یزد

چکیده:

سرمایه فکری که از سرمایه انسانی، سرمایه ساختاری و سرمایه به کارگرفته شده تشکیل شده است یکی از منابع اصلی مزیت رقابتی سازمان های مختلف در نظر گرفته می شود که برسطح نوآوری وخلاقیت و به تبع آن بر عملکرد سازمان و کشور تاثیر می گذارد موفقیت یک سازمان به توانایی در مدیریت منابع فکری وابسته است دراین مقاله ضمن ارائه الگوی مدیریت استراتژیک سرمایه فکری، نمونه ای از اجرای این الگو در سازمان عرضه می شود.