سال انتشار: ۱۳۸۶

محل انتشار: اولین کنفرانس بین المللی شهر الکترونیک

تعداد صفحات: ۹

نویسنده(ها):

علیرضا قنادان – عضو گروه مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
سارا سادات تهامی – دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات، دانشکده مهندسی کامپیو

چکیده:

هرچند صنعت فناوری اطلاعات هنوز پدیده ای نوظهور به شمار می آید و چندی بیش از عمر آن نمی گذرد با این حال به سرعت دستخوش تحولات گسترده ای است و نهایت تلاش خود را می نماید تا سه امکان سرعت، سهولت و کاهش هزینه ها را برای کاربران خود به ارمغان بیاورد. یکی از ثمره های این صنعت وجو وب سایت های متعدد در اینترنت است. با گسترش روزافزون وب سایت های اینترنتی و زیاد دشن کاربران آن یقیناً تنها وب سایت هایی در این عرصه می توانند بیشترین حجم کاربران را به خویش جذب کنند و جزء وب سایت های موفق قرار گیرند که نیازهای کاربران خویش را به نحو احسن تأمین نمایند. امروزه توقع بینندگان وب سایت ها بسیار بالا رفته و دیگر مرور سایت های یبا صفحات ثابت و راکد هیجانی در آنها ایجاد نمی کند. کاربران به دنبال وب سایت هایی با تکنولوژی بالا و محتوای جذاب می گردند. کاربران به دنبال سایت هایی می گردند که بتوانند به نوعی در گوشه ای از آن سهمی داشته باشند و خود را در آن مطرح نمایند. سطح توقع کاربران امروزی، سرعت در تغییر و به روز رسانی اطلاعات است. ارائه مطالب و اطلاعات جدید، در هر بار رجوع کاربران به سایت می تواند آنها را پایبند سایت نماید. این عوام لدر کنار فاکتورهای زیاد دیگری در موفقیت یک وب سایت هم از دیدگاه کاربران و هم از لحاظ رتبه بندی و ارزیابی آنها توسط وب سایت های ارزیابی کننده نقش بسزایی دارد.