سال انتشار: ۱۳۸۷

محل انتشار: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی

تعداد صفحات: ۱۵

نویسنده(ها):

مجید اسماعیل پور – استادیار دانشگاه خلیج فارس بوشهر

چکیده:

امروزه بیشتر شرکتها به صورت مستقیم کالای تولیدی خود را به مصرف کنندگان نمی فروشند بلکه بسیاری از فعالیت های توزیعی نظیر انبارداری و حمل و نقلو و حتی فعالیت های بازاریابی نظیر فروش و قیمت گذاری توسط واسطه های مختلفی صورت می گیرند به فرایند و انتخاب و کنترل این واسطه ها مدیریت کانال یازاریابی گفته می شود کانال بازاریابی به مجموعه سازمانهای به هم وابسته گفته می شود که باعث می شوند کالاها یا خدمات برای استفاده از دسترس مشتریان قرار گیرند .