سال انتشار: ۱۳۸۳

محل انتشار: نهمین کنفرانس سراسری شبکه های توزیع نیروی برق

تعداد صفحات: ۱۱

نویسنده(ها):

حسین حیدرپور – مدیر امور اداری
علی سعیدی – عضو کمیته
عزت ا… فیاض – عضو کمیته
محمد شعبانیان –

چکیده:

در راستای پیاده سازی طرح ‹‹ تکریم ارباب رجوع ›› و بمنظور نیل به نظام مطلوب ، صحیح و کارآمد و در جهت تسریع در پاسخگویی به مردم و جلب رضایت آنها شرکت توزیع نیروی برق شمال خراسان طرح فروش تلفنی انشعاب را به اجرا درآورده است . امید است با اجرای این طرح ، تحولی در نوع ارایه خدمات بوجود آمده و بستری مناسب برای همگامی با سیستم های نوین خدمات رسانی فراهم شود