سال انتشار: ۱۳۸۴

محل انتشار: ششمین کنفرانس بین المللی مدیران کیفیت

تعداد صفحات: ۲۱

نویسنده(ها):

بهرام رضاامیری – لیسانس فیزیک کاربردی سرپرست اداره کیفیت و بهره وری شرکت مخابرات خراسان

چکیده:

زندگی در عصر جدید بدون بکارگیری از فناوری های خاص آن کار دشواری است ، فناوری ارتباطات و اطلاعات موضوعی است که در عصر ما مورد توجه عام و خاص است و شاید به همین دلیل بکارگیری آن شاخص توسعه یافتگی است . در زمان ما کمتر کسی است که با نام رایانه ویا کامپیوتر آشنا نباشد ولی بکارگیری از این ابزار بعنوان یکی از زیر ساختهای فناوری ارتباطات و اطلاعات بدرستی شناخته نشده است . در این مقاله سعی شده است بکارگیری این فناوری در استقرار، نگهداری و بهبود سیستم مدیریت کیفیت ایزو۹۰۰۱:۲۰۰۰ نشان داده شود . بعنوان مثال یکی از مشکلات استقرار سیستم مدیریت کیفیت در سازمانهای بزرگ توزیع و کنترل مستندات می باشد با بکارگیری این فناوری علاوه برکاهش نیروی انسانی در کاهش هزینه ها ،سرعت و دقت انجام کارنقش بسزای دارد .