سال انتشار: ۱۳۸۶

محل انتشار: سومین کنگره ملی مهندسی عمران

تعداد صفحات: ۴

نویسنده(ها):

یوسف یعثوبی – کارشناس آموزشی گروه مهندسی سازه دانشکده فنی مهندسی عمران دانشگاه ت

چکیده:

چنانکه می دانید بازدیدها و گردش های علمی چنان تاثیر بسزایی در ذهن و فکر خلاق دانشجویان اثر می گذارد که بازده آن دهها بار از گوش دادن در سر کلااس درس بیشتر است و به همین علت است که وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در پاره ای از درسها بازدیدهای علمی را اجباری نموده و جزو سرفصل دروس آورده که این نشانگر اهمیت موضوع می باشد.