مقاله مدلسازي شناسايي مخاطبين (بازيگران و فعالان) تجارت الكترونيكي که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در آذر و دي ۱۳۸۷ در بررسي هاي بازرگاني از صفحه ۲ تا ۱۳ منتشر شده است.
نام: مدلسازي شناسايي مخاطبين (بازيگران و فعالان) تجارت الكترونيكي
این مقاله دارای ۱۲ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله مخاطبين آموزشي
مقاله تجارت الكترونيكي
مقاله فناوري اطلاعات
مقاله بنگاه هاي كوچك و متوسط
مقاله مديران دولتي
مقاله كارشناسان دولتي

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: فتحي سعيد
جناب آقای / سرکار خانم: محمودزاده محمود
جناب آقای / سرکار خانم: نوري روح اله
جناب آقای / سرکار خانم: ابويي محمد

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
برنامه ريزي موثر و موفق در توسعه تجارت الكترونيكي مستلزم برنامه ريزي آموزشي براي اين منظور است. علاوه بر برنامه ريزي آموزشي هرگونه فعاليت مرتبط با توسعه اين پديده مستلزم شناسايي بازيگران و مخاطبين اصلي تجارت الكترونيكي در كشور است. در اين مقاله تلاش بر آن بوده است تا ضمن طراحي الگوي بازيگران تجارت الكترونيكي با استفاده از روش نظرسنجي خبرگان، وضعيت اين مدل در ايران بررسي و مخاطبين تجارت الكترونيكي كه بايد آموزش ببينند معرفي شوند. نهايتا نتيجه تحقيق آن است كه بازيگران و مخاطبين تجارت الكترونيكي در ايران عبارتند از: مديران سازمان هاي دولتي، مديران شركت هاي كوچك و متوسط، مديران اصناف، مديران شركت هاي تخصصي خدمات تجارت الكترونيكي، كارشناسان شركت هاي تخصصي خدمات تجارت الكترونيكي، رسانه ها و حقوق دانان.