سال انتشار: ۱۳۸۶

محل انتشار: اولین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی

تعداد صفحات: ۱۵

نویسنده(ها):

محمود درودچی – استاد بخش کامپیوتر دانشگاه کاردینال استریچ در آمریکا
آزاده ایرانمهر – دانشجوی کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات گرایش تجارت الکترونیک ، واحد الک

چکیده:

از آنجایی که موفقیت بانکداری اینترنتی اساساً به مشتریان آن وابسته است،‌ می توان اعتماد مشتری رااز مسائل اساسی در رشد و توسعه بانکداری اینترنتی به حساب آورد . در این مقاله در مورد مسائل حیاتی مؤثر بر اعتماد مشتریان بر روی وب سایت های بانکداری اینترنتی ،‌ آنالیز گردش اطلاعات در بانکداری اینترنتی جهت تشخیص تهدیدات و ریسک های موجود در آن، ریسکهای تکنیکی و غیر تکنیکی ، توسعه و ایجاد مدل اعتماد (Trust model) جهت مینیمم کردن ریسکهای موجود و بهبود اعتماد مشتریان نسبت به این روش نوین بانکداریبحث خواهد شد.