سال انتشار: ۱۳۸۵

محل انتشار: هفتمین کنفرانس بین المللی مدیران کیفیت

تعداد صفحات: ۱۰

نویسنده(ها):

محمدرضا شهریاری –

چکیده:

در این مقاله فازهای مختلف مهندسی ارزش در داخل یک سیستم هوشمند قرار گرفته و به گونه ای یکپارچه شده اند که بتوانند سازمان را با توجه به اهداف تعیین شده به سمتی هدایت کنند که بتواند تا حد ممکن به اهداف خود نزدیک گردد . همچنین ارتباطات میان فازهای مختلف به گونه ای طرح ریزی شده است که بتوان به راحتی با بررسی همه جانبه این ارتباطات به طور دقیق از احتمال برتری هر راهکار در انتخا ب یقین حاصل نمود و پس از آن الگوریتم یادگیری تعبیه شده است که می تواند در چگونگی تعدیل انجام اقدامات پیشنهادی ممکن جهت بهینه کردن هدف کمک نماید