سال انتشار: ۱۳۸۷

محل انتشار: ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت

تعداد صفحات: ۱۸

نویسنده(ها):

سید ابراهیم ابطحی – عضو هیات علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف

چکیده:

بهبود مستمر کیفیت خدمات الکترونیکی فناوری اطلاعات ضرورتی جهت حفظ ارزش این خدمات بعنوان مزیت رقابتی است. در این مقاله به شکلی نوآورانه از تلفیق مدل بلوغ نرم افزار ونیازهای مدیریت تکاملی خدمات، مدلی هفت لایه برای بلوغ خدمات الکترونیکی به عنوان اطلاعات ثبتی کیفیت خدمات واطلاعات نظرسنجی مستمر کاربران خدمات ونحوه فاصله سنجی آنها نیزدر این مقاله توصیف گردیده است. به الگوی انتخاب راه حاهای بهبودطلب وپیگیری تحقق آنها وکاهش فاصله رضایت مشتریان وکیفیت خدمات با تجربه یک نمونه پیاده سازی شده این مدل در بانک داری الکترونیکی نیزدر مقاله اشاره گردیده است.