سال انتشار: ۱۳۸۷

محل انتشار: پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات

تعداد صفحات: ۷

نویسنده(ها):

حسین رضایی دولت ابادی – استادیار دانشگاه اصفهان
سیدیاسین توکلی – دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش مالی

چکیده:

پیشرفتهای تکنولوژیکی و اطلاعاتی و تغییرات سریع ناشی از آنها در هزاره سوم سازمان ها را بیش از پیش تحت تاثیر خود قرار داده است و سازمان هایی که در جستجوی مزیت رقابتی هستند باید به بهترین نحو ازا ین تکنولوژی ها بهره مند گردند با این اوصاف یکی از مهمترین نیازهای سازمانهای کنونی ایجاد اتحادیه های شراکتی الکترونیکی می باشد که در زمینه های مالی، حسابداری ، بازاریابی و فروش میتواند موجب پیشرفت تکنولوژیک سازمان ها گردد. لذا دراین مقاله به بررسی این اتحادها در بازارهای الکترونیکی و مدیریت این اتحادها پرداخته شده است و همچنین در مورد عوامل کلیدی ایجاد این اتحادها و طبقه بندی اتحادهای شراکتی الکترونیکی بحث شده است.