سال انتشار: ۱۳۸۷

محل انتشار: سومین همایش ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات

تعداد صفحات: ۱۱

نویسنده(ها):

پریسا کارشناس –

چکیده:

با گسترش روزافزون نیاز به تجارت الکترونیک لزوم استفاده از مدلهای تولید و توزیع جهانی که بر ایجاد امکان همکاری و تبادل سریع اطلاعات مابین طرفین تجاری تمرکز دارد آشکارتر می گردد. این بدین معنی است که در دنیای رقابت امروز که شامل بنگاههای اقتصادی کشورهای درحال توسعه نیز می شود توان رقابتی هر بنگاه بستگی بسیاربسیار زیاد به توان استفاده آن بنگاه از فناوری اطلاعات و ارتباطات برای یکپارچه نمودن خود با شبکه های اقتصادی منطقه ای و بین المللی دارد.