مقاله مفاهيم و الگوهاي خريد سازماني با رويكرد خريد در سازمان هاي دولتي که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در آذر و دي ۱۳۸۷ در بررسي هاي بازرگاني از صفحه ۴۳ تا ۵۸ منتشر شده است.
نام: مفاهيم و الگوهاي خريد سازماني با رويكرد خريد در سازمان هاي دولتي
این مقاله دارای ۱۶ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله خريد سازماني
مقاله خريد دولتي
مقاله الگوهاي خريد
مقاله تدارکات دولتي

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: عليخاني حميد
جناب آقای / سرکار خانم: معصوم زاده زواره ابوالفضل

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
با توجه به اهميت روزافزون و بسيار بالاي وظيفه خريد در سازمان هاي مختلف، اين مقاله با پرداختن به موضوع خريدهاي سازماني و ارايه مفاهيمي از قبيل خريد سازماني، اهداف خريداران سازماني، فرايند خريد سازماني، تصميم گيرندگان در فرايند خريد سازماني، عوامل تاثيرگذار در فرايند خريد سازماني و همچنين با پرداختن به موضوع خريدهاي دولتي و ارايه انواع مدل هاي موجود در زمينه خريدهاي سازماني و دولتي بر آن است تا اهميت اين موضوع را بار ديگر در سازمان ها به خصوص سازمان هاي دولتي متذکر شده تا مديران خريد و تداركات در اين سازمان ها با مباحث جديد در اين زمينه آشنا شده و بتوانند از اين تئوري ها در فرايندهاي خريد خود استفاده نمايند. در پايان نيز توصيه هاي سياستي براي مديران خريد ارايه شده است.