سال انتشار: ۱۳۸۶

محل انتشار: ششمین همایش مراکز تحقیق و توسعه صنایع و معادن

تعداد صفحات: ۱۷

نویسنده(ها):

مصطفی رناسی – شرکت کهرنگ لاستیک
سمیه اصلانی –
آیه حریت –

چکیده:

جهانی شدن پدیده نوظهوری نیست. فرایندی است که همگام با افزایش آگاهی انسان به محیط اجتماعی خود به وجود آمده است و با رشد تجارت جهانی، افزایش تحرک سرمایه در سطح بین المللی و کاهش موانع تجاری بر اساس قراردادهای بین المللی، سرعت بیشتری پیدا کرده است. توسعه روز به روز دانش و فناوری نیز بر این سرعت می افزاید. در چنین اقتصادی ، نظام سرمایه داری برای تضمین فروش خود به بازاری نیازمند است که پیوسته در حال گسترش باشد و در نهایت گستره ای به وسعتتمام گیتی پیدا کند. شرکت کهرنگ لاستیک به عنوان یک بنگاه تولیدی با آگاهی به این امر اکه رقابت در اقتصاد امروز با کاهش سود امکان پذیر است و دوام این رقابت مستلزم این است که بازار فروش فراورده ها از رشد کافی برخوردار باشد، با بهره گیری از حداکثر ظرفیت تولید و تکیه بر افزایش بهره وری با انجام فهالیت های زیر و با تاکید بر حضور فعال در بازارهای جهانی، محصولات جدیدی که اکثریت قریب به اتفاق محصولاتی است که برای اولین بار در ایران تولیده شده است طراحی، تولید و با هدف به دست آوردن بازار فروشی با رشد چشمگیر و روز افزون ، روانه بازار هدف می نماید.