سال انتشار: ۱۳۸۲

محل انتشار: چهارمین کنفرانس ملی نظام پیشنهادها

تعداد صفحات: ۱۲

نویسنده(ها):

سیداحمد حسین زاده – سوپروایزر و مدیر کنترل و بهبود کیفیت بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) تأمین

چکیده:

اگرچه رویکرد سازمان در سراسر جهان به سوی بهره مندی از پیشنهادات کارکنان شاغل در آنها، امروزه به عنوان دستاویزهایی سودمند برای رسیدن به ارتقای روزافزون و مستمر کیفیت فرآیندها مورد توجه صاحبنظران و دست اندرکاران حوزهء مدیریت قرار گرفته و نظام پیشنهادات به عنوان شیوه ای نوین و منطقی برای راهبری سازمان ها مطرح شده است، اما بنظر می رسد استقرار و بهره وری درست از آن در سازمان های ایرانی خصوصاً مراکز درمانی این مرز و بوم به درستی مورد عنایت لازم قرار نگرفته و به دلایل عدیده ای عزمی جدی برای استفاده از این شیوه برای پیشبرد اهداف سازمان های ارائه کننده خدمات درمانی بوجود نیامده است.