سال انتشار: ۱۳۸۲

محل انتشار: چهارمین همایش مراکز تحقیق و توسعه صنایع و معادن

تعداد صفحات: ۱۰

نویسنده(ها):

محسن ابراهیمی – مدیر تضمین کیفیت شرکت پل آستارا صنعت

چکیده:

تغییرات روز افزون محیطی بویژه درحوزه دانش مدیریت و فن آوری اطلاعات و ارتباطات به همراه تحولات در بازارهای عوامل تولید، مدیران و صاحبان صنایع را وادار می سازد که جهت همراهی با این موج فراگیر در قرن جدید، ضمن همگامی با تحولات بر امواج متلاطم و دائمی آن سوار شوند.
استفاده بهینه از منابع در اختیار مدیران از جمله منابع گرانقدر و حیاتی انسانی بطور اعم و کارکنان و کارگران متبحر و متخصص بطور اخص ایجاب می کند که از شیوه های نوین تولید محصول جدید آگاهی یافته و با توجه به شرایط محیطی و اقتضایی بموقع آن را بکار گیرند. یکی از شیوه های تحقیق و توسعه تکوین محصول میباشد، که در کشورهای صنعتی بسیار کاربردی می باشد.
صنعت خودروسازی با رشد خود صنایع بسیاری را نیز به رشد و حرکت وا می دارد. این صنعت برای رشد خود نیاز دارد از بسیاری از صنایع دیگر تغذیه شود و این ارتباط دو سویه در قالب ارتباطات پیشین صنعت خودرو بر کار اقتصادی سایر صنایع اثر مستقیم دارد.