سال انتشار: ۱۳۸۲

محل انتشار: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیران کیفیت

تعداد صفحات: ۷

نویسنده(ها):

محسن ایمانی پور –
مرتضی جنت –
خسرو نوشادروان –
حامد اسفندیاری –

چکیده:

شش سیگما یک متدلوژی جامع بهبود اثربخشی سازمانی است که در درون خود از ساختار، برنامه ها , ابزارهای توانمند مدیریت کیفیت ب رخوردار است. به تعبیر دیگر ، یک فلسفه جهت رسیدن به ، ZERO DEFECT، یک مقایس آماری ، یک معیار متری و یک سیستم تجاری جهت افزیش سطوح کیفیت و کاهش هزینه و در نهایت راهکاری مناسب برای دستیابی به رضایت مشتری محسوب می گردد.