سال انتشار: ۱۳۸۴

محل انتشار: سومین کنفرانس ملی نگهداری و تعمیرات

تعداد صفحات: ۱۲

نویسنده(ها):

محمدباقر رضامند – کارشناسی ارشد مهندسی صنایع – قائم مقام خدمات پس از فروش شرکت ایران خودر
همت ویسی – کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک- کارشناس مرکز مطالعات و پژوهشهای لجستیکی
عبدالله افشاریان – کارشناسی مهندسی صنایع – کارشناس مرکز مطالعات و پژوهشهای لجستیکی دانش

چکیده:

عصر حاضر عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات است . فناوری اطلاعات به عنوان یک پدیده، جزء لاینفک زندگی امروزین شده است . دسترسی سریع، صحیح و بهنگام از اطلاعات باعث گردیده است که سیستم های دهه های گذشته صحنه را ترک کرده و جای خود را به روشها و پدیده های جدیدی چون فناوری اطلاعات بسپارن د. فناوری اطلاعات در سیستم های نگهداری و تعمیرات (نت) نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار گشته و کاربردهای متنوعی یاقته است. کنترل اتوماتیک یِکی از کاربردهای فناوری اطلاعات است . تعمیرات از راه دور، تعمیرات مجازی و آموزش مجازی از کاربردهای دیگری می باشند که از پ رتو فناوری اطلاعات نشات می گیرند. در این مقاله به این موارد به تفصیل پرداخته می شود.