سال انتشار: ۱۳۸۳

محل انتشار: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات

تعداد صفحات: ۱۳

نویسنده(ها):

عباس منوریان –
نسیم غنبرتهرانی –
سحر سلطانی –

چکیده:

دراین مقاله استفاده از فن آوری اطلاعات و ارتباطات در خلق نوع جدیدی از کسب و کار در مینه صنایع دستی پیشنهاد می گردد. با توجه به اهمیتی که در صنایع دستی می تواند در توسعه اقتصادی کشور و بهبود سطح زندگی اقشار روستایی و محروم جامعه داشته باشد لزوم توسعه و عرضه مناسب آن بویژه در بازارهای جهان به شدت احساس می شود . به منظور برخورداری از مکانیزمهای کارآمد عرضه در این صنعت، در بخشهای آتی این مقاله استفاده از فن آوری اطلاعات در سطح E-commerce تشریح می گردد. با توجه به پیچیدگی و تغییر نسبتا زیاد در فرایندهای مربوط به تامین کالاهای مختلف صنایع دستی از تولید کنندگان مختلف در سراسر کشور و نیز متنوع بودن نقاط عرضه آن به نظر می رسد ساز و کار ایده آل برای کاربرد فن آوری اطلاعات در آن سازمانهای مجای است.