سال انتشار: ۱۳۸۵

محل انتشار: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و توسعه

تعداد صفحات: ۹

نویسنده(ها):

عبدالله آقایی – دانشیار دانشکده صنایع دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
مسعود اصلانی فرد – کارشناس صنایع با گرایش تولید صنعتی- دانشگاه آزاد اسلامی واحد جنوب تهران
اشرف پناه علی – کارشناس صنایع با گرایش تحلیل سیستم‌ها- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدی

چکیده:

نوآوری از مطالبات مهم و ضروری بشر برای ادامه زندگی مــی باشد. با گذشت زمان، انسان با روح تنوع طلب خود از کهنگی و تکراری بودن امور خسته و دلزده می شود و برای استفاده بهینه از زندگی، نیازمند نوآوری و دگرگون سازی امور مربوط به زندگی شخصی، کاری و …. خود می باشد.
اینترنت دنیای جدید ساختـه شده ای است که امروزه چاره ای جز هــمزیستی با آن و تکنـولوژی های به ارمغان آورده اش نداریم. اینترنت شبکه ارتباطی وسیعی را ایجاد کرده که به سبب آن سرعت انتقال اطلاعات به سرعت نور رسیده است.
نوآوری الکترونیکی تلفیق نیاز همیشگی بشر با تکنولوژی های دنیای امروز است. نوآوری الکترونیکی مفهومی جدید برای مدیریت و تقویت نوآوری است. نوآوری الکترونیکی شامل فرآیندهایی است که به کمک اینترنت فرصت هایی را به سوی نوآوری، برای توسعه دهنده های فردی یا تیم های سراسر جهان توزیع و واگذاری می کند.