سال انتشار: ۱۳۸۵

محل انتشار: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و توسعه

تعداد صفحات: ۹

نویسنده(ها):

عبدالله آقایی – دانشیار دانشکده صنایع دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
مسعود اصلانی فرد – کارشناس صنایع با گرایش تولید صنعتی – دانشگاه آزاد اسلامی واحد جنوب تهران
اشرف پناه علی – کارشناس صنایع با گرایش تحلیل سیستم ها – دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین

چکیده:

نوآوری از مطالبات مهم و ضروری بشر برای ادام ه زندگی مــی باشد . با گذشت زمان ، انـسان بـا روح تنـوع طلب خود از کهنگی و تکراری بودن امور خسته و دلزده می شود و برای اسـتفاده بهینـه از زنـدگی، نیازمنـد نوآوری و دگرگون سازی امور مربوط به زندگی شخصی، کاری و . . . . خود می باشد . اینترنت دنیای جدید ساختـه شده ای است که امروزه چاره ای جز هــمزیستی با آن و تکنــولوژی هـای بـه ارمغان آورده اش نداریم . اینترنت شبکه ارتباطی وسیعی را ایجاد کرده که به سبب آن سرعت انتقال اطلاعـات به سرعت نور ر سیده است . نوآوری الکترونیکی تلفیق نیاز همیشگی بشر با تکنولوژی های دنیای امر وز است . نوآوری الکترونیکی مفهومی جدید برای مدیریت و تقویت نوآوری است . نوآوری الکترونیکی شامل فرآیندهایی است که به کمک اینترنت فرصت هایی را به سوی نوآوری، برای توسعه دهنده های فردی ی ا تیم های سراسر جهان توزیـع و واگـذاری می کند