سال انتشار: ۱۳۸۲

محل انتشار: چهارمین همایش مراکز تحقیق و توسعه صنایع و معادن

تعداد صفحات: ۱۰

نویسنده(ها):

علیرضا نجایی –

چکیده:

در رسیدن به نوآوری باید شرایطی را برای ایجاد آن فراهم کرد شاید این نکته را شنیده باشید که مشتریان می توانند نکات ضعف شما را بیان کنند بله اگر شما به آنها اجازه دهید آنها می توانند با استفادهاز شما نوآوریرا ایجاد کنند.
کاترین کاتلین دربارهمشارکت، بسیار با افراد گفتگو کرد و چگونه نوآوری به طور طبیعی با تولید کالاها از طریق مشترین به گوش تولید کننده می رسد.
پنداشتن اهمیت ایت ایده در محیط کسب و کار پدیدار می شود. در این محیط شرکت شمامسلما راهنما در بازار خواهد بود چون:
– تولید و خدمات ارائه شده شما استثنایی می شود چون مشتریان شما همیشه وفادار و مرتبا پیشرفت شرکت شما با دستیابی به پتانسیل جدید مشتریان است.
– ایده و اطلاعات به طور رویارویی در شرکت شما توانایی افزایش نوآوری به جریان دائمی در تمامی قسمتهای سازمان را خواهد داشت.
سیستم دیگری که می تواند شما را در ایجاد نواوریها همراهی کند ایجاد نوآوری همراه با سیستمهای پرداختی است به طوری که سیستم پرداخت برای عملکرد، سیستمی برای تصریق فلسفه پاداش و ابزار جوابگویی در تجارت امروزه می باشد.
بنابراین سازمانها نیاز به جذب بهترین و باهوش ترین افراد در صنایع دارند. سیستم پاداش باید رهبر را راهبری کند به عبارتی توانایی دستیابی به افراد و تشویق آنها را برای تدارک خلاقیت و نوآوری داشته باشد که لازمه آن این می باشد که حمایت از شرکت سبب ایجاد از بین رفتن تکنولوژیهای قبلی و بکار گیری تکنولوژیهای جدید شود نهایت اینکه حرکت اصلی پرداخت به پاداش تعریف شده در سیستم می باشد.
در نهایت ایجاد مشارکت برای نوآوری در ایجاد مشتریان درمرکز سازمان و ایجاد تغییرات مطلوب به پیوستن مشارکت کنندگان در نیازهای حال و اینده و انعکاس مداوم به مدیریت و کارکنان است. کوشش و سعی به پنداشتن ، رقابتی نزدیک و عظیم است.