سال انتشار: ۱۳۷۹

محل انتشار: اولین همایش کیفیت و بهره وری در صنعت برق

تعداد صفحات: ۴

نویسنده(ها):

حمید ناصری – سرممیز اس جی اس ایران

چکیده:

در فعالیتهای رشد و توسعه سازمانی، اهمیت کیفیت بیش از قبل مورد توجه قرار میگیرد و با در نظر گرفتن عوامل موثر در رقابت و تغییر دیدگاه مدیریتی برای بررسی و درک درخواست مشتریان یا کاهش هزینه های ناشی از نقصان کیفیت و افزایش بهره وری علاقمندی ایجاد شده است. نتایج علاقمندی در راستای کوشش برای استقرار نیازمندیهای تضمین کیفیت و ایجاد مدیریت کیفیت در سازمانهای مختلف به چشم می آید و طی ۵ سال گذشته تعداد زیادی از سازمانها در جهت اخذ گواهی اقدام نمودند و پس از گذشت زمانی محدود به موانعی در جهت نگهداری و بهبود سیستم کیفیت برخوردند و در حال حاضر سعی در برطرف ساختن موانع برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده دارند و متاسفانه برخی در این تلاش موفق نبوده اند.