سال انتشار: ۱۳۸۶

محل انتشار: نخستین کنفرانس بین المللی مدیریت زنجیره ی تامین و سیستم های اطلاعات

تعداد صفحات: ۱۵

نویسنده(ها):

امین رودکی – دانشکده آموزشهای الکترونیکی دانشگاه شیراز ایران
محمود درودچی – دانشکده آموزشهای الکترونیکی دانشگاه شیراز ایران

چکیده:

در این مقاله قصد داریم نشان دهیم چطور می توان با استفاده از موتور جریان کاری یک همکاری تجاری در داخل زنجیره تامین به وجود آوریم. در این مقاله با این ایده که در هر حلقه از زنجیره یک موتور جریان کاری قرار بگیرد و با استفاده از یک موتور جریان کاری مرکزی، موتورهای جریان کاری کلیه حلقه ها به هم متصل شده و یک همکاری تجاری Collaborative Commerce به وجود می آوریم. در این زنجیره هر یک از حلقه ها با استفاده از موتور جریان کاری داخلی خود را مدیریت مینماید و سپس به هاب مرکزی(موتور جریان کاری مرکزی) متصل شده و یک همکاری تجاری با دیگر حلقه ها را ایجاد مینماید. کلیه این موتورهای نیز براساس استاندارد WfMC طراحی و ایجاد شده اند.