سال انتشار: ۱۳۸۸

محل انتشار: ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات

تعداد صفحات: ۱۰

نویسنده(ها):

ایمان باباگلی – دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات (IT) شبکه ، دانشگاه آزاد قزو
پریسا عصمتی – دانشجوی کارشناسی کامپیوتر گرایش نرم افزار دانشگاه پیام نور محمود آبا
پریسا ایوبی – دانشجوی کارشناسی کامپیوتر، گرایش نرم ا فزار، دانشگاه پیام نور محمود آ

چکیده:

امروزه دیگرا ز مزایای اینترنت و تجارت الکترونیکی به اندازه کافی صحبت شده است و به نظر می رسد موضوع بحثها باید بیشتر در ضرورت و لزوم بهره گیری درست از آن متمرکز باشد سهم ایران در تجارت الکترونیکی درسال ۸۲ صفر بوده است و این بدان معنا است که تجارت الکترونیک در کشور ما نوپا است و به دلایل متعدد با مشکل عدم موفقیت و دستیابی به یک کسب و کار الکترونیکی همراه است ما سعی کردیم که دراین مقاله درباره ی تجارت الکترونیک ، نیازمندی های یک تجارت الکترونیک، موانع و گسترش ان درا یران توضیحات مناسبی داده شود تا در آینده ای نه چندان دور، به محدودیتهایی که دراین زمینه در کشورمان هست توجهی شود و امکانات لازم فراهم گردد.