مقاله کاربرد الگوي تحلیل استراتژیک در بررسي وضعيت صنايع الکترونيک مصرفي در کشور که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در دي ۱۳۸۷ در دانشور رفتار از صفحه ۱ تا ۲۴ منتشر شده است.
نام: کاربرد الگوي تحلیل استراتژیک در بررسي وضعيت صنايع الکترونيک مصرفي در کشور
این مقاله دارای ۲۴ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله تحليل استراتژيک
مقاله بازاريابي
مقاله توزيع
مقاله ترفيع
مقاله مالي
مقاله حسابداري
مقاله توليد
مقاله عمليات
مقاله تحقيق و توسعه
مقاله محصولات الکترونيک مصرفي

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: صفري سعيد
جناب آقای / سرکار خانم: كيايي بتول

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
صنايع الكترونيك با توجه به ويژگي هاي منحصر به فردش، تنها صنعتي است كه داراي رشد ۱۵درصد در جهان است. اين صنعت از نظر تحول و نوآوري بيش ترين درصد پيشرفت را به خود اختصاص داده، به طوري كه پديد آمدن محصولات جديد الکترونيکي، تحولات عظيمي را در زندگي بشر ايجاد كرده است. تنوع محصولات الکترونيک مصرفي، استفاده از تکنيک هاي پيچيده بازاريابي، استفاده از فناوري هاي توليد و محصول و ساير پيشرفت هاي فناورانه باعث گرديده که اين محصولات با گروه عظيمي از مشتريان، بتوانند بازارهاي بسياري را کسب كنند. از آن جا که شرکت هاي توليد کننده محصولات الکترونيک مصرفي در کشور با چالش هاي متعددي مواجه هستند، در اين مقاله سعي مي شود مشکلات و وضعيت فعلي صنايع الکترونيک مصرفي کشور مورد شناسايي قرارگيرد. بر اساس يافته هاي اين پژوهش، وضعيت اين صنعت در کشور رو به رکود و مواجه با چالش هاي اساسي، ازجمله ضعف فناوري توليد، فشار رقباي خارجي و … است و پيشنهادهايي جهت رفع مشکلات اين صنايع ارايه گرديده که مهم ترين آن ايجاد انجمن صنايع الکترونيک مصرفي کشور متشکل از چند انجمن موجود به صورت يک نهاد غيردولتي فعال است که به جهت دهي و اطلاع رساني بازار و فناوري صنايع کمک كند.