سال انتشار: ۱۳۸۷

محل انتشار: دهمین همایش ملی صنایع دریایی ایران

تعداد صفحات: ۱۰

نویسنده(ها):

جلیل دهقان – مسئول واحد بازاریابی و سرمایه گذاری اداره کل بنادر و دریانوردی استان س

چکیده:

با ابلاغ سیاستهای کلی اصل ۴۴ قانون اساسی جمهوری اسلامی، فعالیتهای جدیدی در سازمان بنادر و کشتیرانی آغاز گردید که از جمله آنها فعالیتهای بازاریابی برای جذب صاحبان کالا به بندر و نیز جذب صاحبان سرمایه برای انجام فعالیتهای لجستیکی در اراضی پشتیبانی بندر است. با توجه به اینکه انجام فعالیت بازاریابی هزینه زیادی را بر سازمان ها تحمیل می نماید. ضروری است سازمان ها با تدوین برنامه استراتژیک بازاریابی، فعالیتهای خود را اثربخش و کارا نمایند. این مقاله کاربرد الگوی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی در اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان را بیان می کند.