سال انتشار: ۱۳۸۶

محل انتشار: اولین کنفرانس داده کاوی ایران

تعداد صفحات: ۹

نویسنده(ها):

زهرا طائب – مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، واحد سما، کرج- آموزشکده عالی سما

چکیده:

با گذشت زمان، سیستم های آموزشی تحت وب در حال توسعه و پیشرفت می باشند و کاربرد های مربوط در برنامه ریزی های آموزشی نیز عینیت یافته است. معماری این نوع سیستم های آموزشی معمولا شامل ٤ ماژول می باشد، با نام های مدل دانشجو، آموزش، خبره و رابط کاربر. افزودن کاربرد ماژول طبقه بندی، کاری است که در این مقاله ارائه می شود. طبقه بندی مورد استفاده با
به کارگیری منطق فازی انجام گرفته است. بر این اساس، دانشجویان هر گروه آموزشی به صورت جداگانه ارزیابی می شوند و در یکی از سه گروه مشخص و از پیش تعریف شده قرار می گیرند. طبقه بندی دانشجویان می تواند در مراحل بعدی آموزش آنها مورد استفاده قرار گیرد. در این روش، حتی می توان دانشجویان را در چندین سطح آموزش داده و با اجرای تمرینات کافی، برای آزمون
نهایی آماده نمود.