مقاله کاربرد شبکه هاي عصبي مصنوعي براي شناسايي مشتريان راضي خدمات پس از فروش خودرو که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۸۹ در مديريت بهره وري (فراسوي مديريت) از صفحه ۷ تا ۳۸ منتشر شده است.
نام: کاربرد شبکه هاي عصبي مصنوعي براي شناسايي مشتريان راضي خدمات پس از فروش خودرو
این مقاله دارای ۳۲ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله خدمات پس از فروش خودرو
مقاله شبکه هاي عصبي چند لايه
مقاله استراتژي بازاريابي
مقاله رضايت مشتري

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: فضل زاده عليرضا
جناب آقای / سرکار خانم: زينلي كرماني محمدصادق

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
هدف اين تحقيق توسعه يک مدل از شبکه هاي عصبي براي شناسايي مشتريان راضي براي بازاريابي ارايه سرويس هاي تعميراتي خودروها بود. داده ها از بررسي ده سرويس دهنده خدمات خودرويي در ايران بدست امدند. شبکه هاي عصبي چند لايه با تابع اموزش تانژانت هايپربوليک با الگوريتم اموزشي پيش خور براي ساخت مدل شناسايي به کار گرفته شد. نتايج مشخص ساخت که دقت مدل شناسايي ازمايش روي مدل بزرگتر از ان است که اتفاقي به نظر برسد. در خلال يک سري وزن هاي خاص موجود، اعتبار کلي هر يک از متغيرهاي مستقل توليد شده کاملا روشن مي شود. اين تحقيق تاييد کرد که مدل شبکه عصبي براي شناخت الگوهاي موجود داده هاي مشتري قابل استفاده است. مزاياي استفاده از نقاط قوت مدل نشان داده شده است. مولفان معتقدند که مدل مفيد است و به عنوان ابزار تحليلي براي بازارياب هاي خدمات تعميراتي خودروها براي طراحي استراتژي بازار، مناسب است.