سال انتشار: ۱۳۸۳

محل انتشار: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات

تعداد صفحات: ۱۶

نویسنده(ها):

سیدموسی خالصی زاده – استاد دانشکده صنایع دانشگاه صنعتی شریف
رضا زعفریان – دانشجوی دکتری دانشکده صنایع دانشگاه صنعتی شریف

چکیده:

متن کاوی یکی از تکنیک هایی است که در بررسی مکانیزه اطلاعات غیر ساختار یافته مورد استفاده قرار می گیرد. مدیریت رابطه با مشتری نیز یکی از راهکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات است که سازمان ها برای حفظ مشتریان خود آن را مورد توجه قرا رداده اند. در این مقاله به معرفی متن کاوی و کاربرد آن د رمدیریت رابطه با مشتری پرداخته می شود . در انتهای مقاله نیز نرم افزار کاوشگر معرفی خواهد شد.