سال انتشار: ۱۳۸۴

محل انتشار: نخستین همایش روابط عمومی الکترونیک

تعداد صفحات: ۳۷

نویسنده(ها):

حمید ضیایی پرور – دانشجوی دکترای تخصصی علوم ارتباطات واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد ا

چکیده:

تعداد وبلاگها در دنیا به بیش از ۱۱ میلیون بالغ شده است. در هر ثانیه یک وبلاگ جدید بر روی اینترنت متولد می شود. به دلیل تاثیر گذاری عمیق وبلاگ و مخاطبان و رویکرد شتابان کاربران اینترنت به این پدیده، بسیاری از شرکتها و سازمان ها در سالهای اخیر اقدام به راه اندازی وبلاگ در کنار سایت رسمی خود کرده اند. این مقاله به بررسی کاربرد وبلاگ در روابط عمومی دیجیتال می پردازد.