سال انتشار: ۱۳۸۱

محل انتشار: هشتمین کنفرانس سالانه انجمن کامپیوتر ایران

تعداد صفحات: ۸

نویسنده(ها):

جعفر حبیبی – دانشکده مهندسی کامپیوتر، دانشگاه صنعتی شریف
محمدرضا صدیق – دانشکده مهندسی کامپیوتر، دانشگاه صنعتی شریف

چکیده:

در سیستم فعلی مسابقات فوتبال روباب ها، کارگزار لیگ شبیه سازی به صورت متمرکز پیاده سازی شده است و با دو سری پیمانه دیگر، یعنی بازیکنان و نمایش گرها تعامل دارد. به دلیل ترافیک سنگین پیام ها، این کارگزار به گلوگاه محدود کننده این سیستم تبدیل شده است، از طرف دیگر به دلیل پیچیدگی بالای کد گزار و حجم بالای پردازش های درون آن، به سختی می توان پیمانه های جدیدی به آن اضافه کرد. در نسخه توزیع شده این کارگزار، پیمانه های اصلی را می توان از هم جدا کرد. مزایای اصلی اینکارعبارتند از : امکان اجرای پیمانه های روی ماشین های مختلف و جداکردن زبان و بستر پیاده سازی پیمانه ها، FUSS یک چهارچوب برای شبیه سازی توزیع شده است. در این مقاله به بیان نحوه پیاده سازی یک کارگزار توزیع شده برای مسابقات مذکور با استفاده از FUSS و ارزیابی نتایج حاصل می پردازیم.