سال انتشار: ۱۳۸۰

محل انتشار: همایش نقش فناوری اطلاعات در اشتغال

تعداد صفحات: ۱۰

نویسنده(ها):

مهدی علیپور حافظی – کارشناس مرکز تحقیقات مخابرات

چکیده:

مقاله حاضر با ارائه تعریفی از کتابخانه های مجازی و ضرورت حضور آنها در عصرحاضر به بحث در مورد خدمات این کتابخانه ها می پردازد که شامل خدمات این کتابخانه ها می پردازد که شامل خدمات عضویت از راه دور، اتاق کنفرانس ، تابلوی اعلانات ، صندوقهای پستی ، سیستم پرس و جو ، خدمات گزینشی اطلاعات و خدمات مرجع می باشد. لازم به ذکر است که در این بخشها عناصر دخیل در ارائه و نیز نحوه اجرای این خدمان ذکر می شود.