سال انتشار: ۱۳۸۷

محل انتشار: اولین کنفرانس ملی هیدروژن و پیل سوختی

تعداد صفحات: ۱۰

نویسنده(ها):

مجید نجفی زرمهری – دانشگاه علم و صنعت ایران، موسسه تحقیقات و توسعه فناوری ریلی ایران
احمد میر آبادی –

چکیده:

در این مقاله با استفاده از منطق فازی، الگوریتمی جهت بهینه سازی توان و افزایش بازده با لحاظ سیستم هیبرید سوخت در سامانه ریلی فوق سبک مورد استفاده قرار گرفته است. این الگوریتم به گونه ای طراحی و مدلسازی گشته تا بتوان با توجه به میزان توان درخواستی، تولیدی و