سال انتشار: ۱۳۷۹

محل انتشار: اولین همایش کیفیت و بهره وری در صنعت برق

تعداد صفحات: ۷

نویسنده(ها):

محرم خانکشی زاده – شرکت مهندسی مشاور نیروی آذربایجان(منا)
امیررضا برهانی –

چکیده:

امروزه صنعت برق در سطح کلیه کشورها با انتظارات جدیدی روبرو گردیده است این انتظارات، ناشی از دیدگاه نوینی است که در رابطه با کیفیت انرژی الکتریکی تحویلی (به عنوان یک کالا) به مصرف کنندگان به وجود آمده است.در کلیات بند اول استاندارد ISO9001-1994(مربوط به هدف و دامنه کاربرد) هدف از این استاندارد را تامین رضایت مشتری از طریق پیشگیری از به وجود آمدن عدم انطباق ها در تمامی مراحل طراحی و ارائه محصول با توجه به نیازمندی های تعیین شده برای آن مشخص کرده است.