سال انتشار: ۱۳۸۴

محل انتشار: اولین همایش ملی مهندسی ایمنی و مدیریت HSE

تعداد صفحات: ۱۰

نویسنده(ها):

حامد گرگانی –

چکیده:

تحقیقات گسترده ای بعد از سانحه clapham در سال ۱۹۸۸ انجام شد. در این سانحه یک قطار مسافری MKI با سرعت پشت قطار مسافری MKI دیگری فرستاده شد. در نتیجه جستجوها، تحقیقات ، شبیه سازی های کامپیوتری و آزمایشات توسط وسایل اندازه گیری ، اطلاعات زیادی حاصل شد که یکی از نتایج حاصل شده از این اطلاعات پروژه افزایش تصادم پذیری صندلی واگنهای مسافری است. هدف این مقاله شرح فازهای انجام شده در طول پروژه تولید یک صندلی تصادم پذیر است.