سال انتشار: ۱۳۸۶

محل انتشار: سی و هشتمین کنفرانس ریاضی ایران

تعداد صفحات: ۱

نویسنده(ها):

محمدرضا داداشی – دانشجوی کارشناسی ارشد ریاضی دانشگاه پیام نور تبریز
علیرضا غفاری – دانشگاه تربیت معلم آذربایجان

چکیده:

در این مقاله یک مدل برنامه ریزی تبلیغاتی را به منظور بهینه کردن میزان فروش در اثر یک رشته فعالیت تبلیغاتی با هزینه محدود و معین ارائه می دهیم، بطوریکه مقادیر پارامترهای موجود در آن با استفاده از روش های برنامه ریزی خطی تعیین می گردند. انتظار می رود که مدل معرفی شده در شرایط رقابتی و مقایسه ای بر مدل های تبلیغاتی کهنه شده برتری داشته و از لحاظ علمی در بازار فروش سودمند باشد.