سال انتشار: ۱۳۸۶

محل انتشار: اولین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی

تعداد صفحات: ۲۳

نویسنده(ها):

مازیار گمرکچی – مرکز حمایت از ایده های برتر دانشگاه شیراز
سینا هنری – مرکز حمایت از ایده های برتر دانشگاه شیراز

چکیده:

این مقاله یک مدل مدیریت پروژه برای پروژه‌های مدیریت رابطه‌ای مشتری برای صنعت سرویس مالی ارائه می‌کند. نتایج مطالعات یک نظرسنجی از مؤسسات مالی و توسعه دهندگان نرم‌افزار ارائه شده است. پیشنهاد یک مدیریت ارتباطی مطلوب می‌تواند درصد موفقیت پروژه‌هایCRM را افزایش داد. زمینه‌های مهم دیگر عبارتند از: مدیریت دامنه، مدیریت کیفیت، مدیریت زمان و مدیریت پروژه اگرچه نتایج آنها پایین‌تر از حد مورد انتظار است.