مقاله مقدمه اي بر خلق تصاوير دنباله دار گرافيکي در تبليغات مطبوعاتي که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاييز ۱۳۸۸ در نگره از صفحه ۹۵ تا ۱۰۶ منتشر شده است.
نام: مقدمه اي بر خلق تصاوير دنباله دار گرافيکي در تبليغات مطبوعاتي
این مقاله دارای ۱۲ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله تصاوير دنباله دار
مقاله تبليغات
مقاله کادر
مقاله حرکت
مقاله زمان بندي در تصاوير

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: اشرفي معصومه

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
در ميان شيوه هاي مختلف تصويرسازي، تصاوير دنباله دار گرافيکي از قابليت هاي بياني، ويژه اي برخوردارند. اما مساله اصلي در اين مقاله جستجوي پاسخ اين پرسش است که آيا مي توان از اينگونه آثار در عرصه هنر گرافيک مطبوعاتي و در جهت تبليغات تجاري استفاده کرد؟ اين تحقيق که به روش توصيفي-تحليلي انجام شده، سعي در بيان اين موضوع دارد که به دليل وجود تصوير جذاب در «تصاوير دنباله دار گرافيکي» اين امکان وجود دارد که با استفاده از اين شيوه در مطبوعات، بتوان «پيام مورد تبليغ» را با تاثير گذاري بيش تري به مخاطب معرفي کرد. در اين جا مطبوعات خود زمينه ساز ايجاد اين گونه آگهي هاي تبليغاتي و تصويري اند، چرا که ديدن يک مجموعه از تصاوير به هم پيوسته، براي معرفي يک محصول نياز به وقت و دقت بيش تري دارد که مطبوعات مي توانند اين امکان را براي همه مخاطبان به وجود آورند. در اين آثار، طراح با استفاده از قابليت هاي تصويري و در قالب يک داستان مصور و دنباله دار، سعي در معرفي يک کالا يا محصول تجاري دارد. در اين جا اطلاعات مورد نظر درباره کالاي مورد تبليغ، در بطن داستان بيان مي شود.