سال انتشار: ۱۳۸۸

محل انتشار: همایش ملی کتابخانه های آموزشگاهی پویاسازی نظام آموزشی و مشارکت در فرآیند یاددهی-یادگیری

تعداد صفحات: ۲۰

نویسنده(ها):

پریسا پاسیار – دانشجوی کارشناسی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایرا
نیره سادات استقامت – دانشجوی کارشناسی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایرا

چکیده:

دوران دبیرستان و بحث انتخاب رشته اولین گامهای حرکت به سوی تخصصی شدن دانش آموز است و قرار دادن سوالهایی با مضمون تفکر نقادانه د ردرس زیست شناسی سال سوم دبیرستان نشان دهنده آغاز گام برداشتن به سوی اقدامهای موثر در این زمینه است.